Huomioarvotutkimus
Selvitä ilmoituksesi teho huomioarvotutkimuksessa.
Oletko pohtinut millainen mainonta puhuttelee lääkäreitä? Lääkärilehden huomioarvotutkimuksessa selvität kuinka sinun mainoksesi tehoaa. Tutkimuksessa selvitetään miten ilmoitus tehoaa kohderyhmääsi ja välittyykö viestisi toivotunlaisena – oli se sitten muistutusmainontaa, brändimainontaa tai sisältömainontaa.
Jokaiseen tutkimukseen mahtuu mukaan seitsemän ensimmäisenä ilmoittautunutta ilmoitusta
Tutkitusta ilmoituksesta toimitetaan ilmoittajalle raportti, joka toimii hyvänä työkaluna markkinoinnin kehittämisessä. Raportti valmistuu noin kaksi viikkoa lehden ilmestymisen jälkeen. Tutkimus toteutetaan Lääkärilehden lukijapaneelina ja sen suorittaa IROResearch Oy.
Kirjautumalla palveluun avautuvat palveluiden yksityiskohtaisemmat kuvaukset.